Zarządzenie nr 205/06
ZARZĄDZENIE NR 205/06
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 16 marca 2006r.
w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy Pakość za 2005 rok
Na podstawie art. 199 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104) postanawiam, co następuje:
§ 1. Realizując Uchwałę Nr XIX/145/04 Rady Miejskiej w Pakości z dnia 28 grudnia 2004r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2005 rok z późn. zm., przedstawiam podstawowe wielkości w zakresie wykonywania budżetu Gminy Pakość:
1. Dochody budżetowe
plan 15 169 737 zł
wykonanie 15 365 243 złw tym wykonanie:
a) dochody własne 8 662 169 zł
b) subwencja 3 913 325 zł
c) dotacje 2 789 749 zł
2. Wydatki budżetowe
plan 15 469 737 zł
wykonanie 14 724 148 złw tym wykonanie:
a) wydatki bieżące 13 947 466 zł
b) wydatki majątkowe 776 682 zł
3. Realizacja przychodów i rozchodów
a) Przychody
plan 419 600 zł
wykonanie 817 639 złb) Rozchody
plan 119 600 zł
wykonanie 119 511 zł
4. Realizacja planów finansowych
zadania zlecone z zakresu administracji rządowej
dochody
plan 2 334 021 zł
wykonanie 2 327 903 zł
wydatki
plan 2 334 021 zł
wykonanie 2 327 903 złGminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
stan na początek roku 118 558 zł
przychody 430 767 zł
wydatki 52 854 zł
stan na koniec roku 496 471 złdochody własne jednostek budżetowych Urząd Miejski w Pakości
dochody 18 948 złśrodki specjalne
przychody
stan na początek roku 1 746 zł
plan 132 000 zł
wykonanie 66 326 złwydatki
plan 132 000zł
wykonanie 68 072 zł
§ 2. Sprawozdanie z rocznego wykonania budżetu gminy Pakość za 2005 rok stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Sprawozdanie z rocznego wykonania budżetu gminy Pakość za 2005 rok przedłożyć Radzie Miejskiej w Pakości i przesłać do Regionalnej Izby Obrachunkowej
w Bydgoszczy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Załącznik do Zarządzenia Nr 205/06 (361kB)
UZASADNIENIE
do Zarządzenia Nr 205/06
Burmistrza Pakości
z dnia 16 marca 2006r.
w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy Pakość za 2005 rok
Zgodnie z art. 199 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104), Burmistrz przedstawia w terminie do dnia 20 marca roku następującego po roku budżetowym Radzie Miejskiej sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy, zawierające zestawienie dochodów i wydatków. Sprawozdanie obejmuje również wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów własnych. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy należy przedłożyć Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
metryczka
Wytworzył: Jacek Malinowski (12 września 2006)
Opublikował: Jacek Malinowski (12 września 2006, 14:15:11)
Ostatnia zmiana: Jacek Malinowski (29 września 2006, 12:48:28)
Zmieniono: Dodanie załącznika w formacie PDF
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1141