Zastępca Burmistrza
Róża Sielecka
tel. 52 566 60 76
fax. 52 566 60 75
e-mail: zca.burmistrza@pakosc.pl
Pokój nr 5 (Parter Urzędu Miejskiego w Pakości)
tel. 52 566 60 76
fax. 52 566 60 75
e-mail: zca.burmistrza@pakosc.pl
Pokój nr 5 (Parter Urzędu Miejskiego w Pakości)
- Zastępca Burmistrza podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
- Zastępca Burmistrza wykonuje inne zadania na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza, w szczególności:
- sprawuje bezpośredni nadzór nad:
• Referatem Organizacyjnym i Komunikacji Społecznej (OKS)
• Referatem Budżetowo - Finansowym (BF)
• Referatem Spraw Obywatelskich, Kultury i Edukacji (OKE)
• Referatem Komunalno – Inwestycyjnym, Rozwoju i Ochrony Środowiska (KIO)
• Samodzielnym stanowiskiem ds. zamówień publicznych (ZP)
• Samodzielnym stanowiskiem ds. kadr (SK)
• Samodzielnym stanowiskiem ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego (OC/ZK)
a także koordynuje prace tych Referatów i nadzorowanych przez te Referaty jednostek organizacyjnych gminy, - zapewnia prawidłowe funkcjonowanie prawnej obsługi Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy,
- przygotowuje projekty statutów i regulaminów pracy urzędu i jednostek pomocniczych oraz projekty zmian do tych aktów,
- nadzoruje przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza,
- zapewnia prawidłowe przygotowanie materiałów pod obrady Rady i jej organów,
- koordynuje i organizuje sprawy związane z wyborami i spisami, z wyłączeniem wyborów do organów samorządu terytorialnego,
- koordynuje wspólne działania Referatów w zakresie przygotowywania projektów wniosków o dofinansowanie zadań z funduszy europejskich,
- wydaje na podstawie upoważnienia Burmistrza decyzje administracyjne, postanowienia i zaświadczenia w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- nadzoruje funkcjonowanie Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości,
- wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- potwierdza własnoręczność podpisu oraz zgodność odpisu z oryginałem w zakresie określonym przepisami prawa lub wynikającym z upoważnienia Burmistrza,
- koordynuje funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie,
- nadzoruje funkcjonowanie procesów systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009,
- przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków,
- wykonuje inne zadania na polecenie lub z
upoważnienia Burmistrza.
metryczka
Wytworzył: Szymon Łepski (13 sierpnia 2013)
Opublikował: Jacek Malinowski (13 sierpnia 2013, 11:46:31)
Ostatnia zmiana: Jacek Malinowski (4 stycznia 2022, 23:37:32)
Zmieniono: Poprawa błędu pisarskiego
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 13915