Polityka jakości PN-EN ISO 9001:2009 Ogłoszenia Obwieszczenia WĘGIEL Wybory · Wybory 2006 · Wybory 2007 · Wybory do Parlamentu Europejskiego · Wybory Prezydenckie 2010 · Wybory Samorządowe 2010 · Wybory Parlamentarne 2011 · Wybory uzupełniające 2012 · Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. · Wybory samorządowe w 2014 r. · Wybory Prezydenta RP w 2015 r. · Referendum ogólnokrajowe w 2015 r. · Wybory do Sejmu i Senatu w 2015 r. · Wybory samorządowe w 2018 r. · Wybory uzupełniające 2019 · Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2019 r. · Wybory do Sejmu i Senatu w 2019 r. · Wybory Prezydenta RP w 2020 r. · · Wybory zarządzone na dzień 28.06.2020 r. · Wybory uzupełniające 2022 r. Powszechny Spis Rolny 2020 NASZE MIASTO I GMINA · Dane · Lokalizacja · Dane statystyczne · Zadania publiczne · · Zadania własne · · Zadania zlecone · Strategia rozwoju · · Archiwum · Związki i stowarzyszenia · · Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe · · Związek Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej i Byłych Więźniów Politycznych · · Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów · · Fundacja Kalwaria Pakoska · · Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci, Młodzieży i Rodziny 'Kraina Rozwoju' · · Stowarzyszenie Rozwoju Sołectwa Wielowieś w gminie Pakość · · Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Łącko · · Koło Łowieckie Nr 65 'Nadnoteckie' w Pakości · · Koło Łowieckie 'im. dr Jana Oseta' w Łącku · · Koło Gospodyń Wiejskich w Łącku WŁADZE I STRUKTURA · Struktura organizacyjna · Rada Miejska · · Zadania i uprawnienia · · Skład Rady · · Komisje · · Interpelacje, zapytania i wnioski radnych · · Oświadczenia majątkowe · · · Archiwum · · Transmisje z sesji Rady Miejskiej · · Terminy posiedzeń komisji · · Protokoły z sesji Rady Miejskiej · Burmistrz · · Dane kontaktowe · · Podstawowe zadania · · Uprawnienia · · Oświadczenie majątkowe · · · Archiwum · Z-ca Burmistrza · · Oświadczenie majątkowe · · · Archiwum · Urząd Miejski · · Oświadczenia majątkowe kierowników referatów · · · Archiwum · · Regulamin organizacyjny · · Skarbnik · · · Oświadczenie majątkowe · · · · Archiwum · · Sekretarz · · · Oświadczenie majątkowe · · · · Archiwum · · Referaty · · · Urząd Stanu Cywilnego · · · Referat Komunalno – Inwestycyjny, Rozwoju i Ochrony Środowiska · · · Referat Spraw Obywatelskich, Kultury i Edukacji · · · Referat Budżetowo - Finansowy · · · Referat Organizacyjny i Komunikacji Społecznej · Jednostki pomocnicze · Jednostki organizacyjne · · Oświadczenia majątkowe · · · Archiwum · Oświata Ogłoszenia o naborze ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Ochrona danych osobowych · Klauzula informacyjna - ewidencja ludności · Klauzula informacyjna - dowody osobiste · Obowiązek informacyjny - wybory do PUE · Obowiązek informacyjny SPRAWY DO ZAŁATWIENIA · Wykaz spraw, sposób załatwiania · · Wydanie dowodu osobistego · · Zezwolenie na sprzedaż alkoholu · · Zawarcie związku małżeńskiego · · Wydawanie odpisów zupełnych, skróconych aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń · · Sporządzenie aktu zgonu · · Sporządzenie aktu urodzenia · · Zaświadczenie o niewystępowaniu zaległości w zobowiązaniach podatkowych · · Wpis do ewidencji działalności gospodarczej · · Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; Decyzja o warunkach zbudowy · · Udostępnienie informacji publicznej · · Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego · · Decyzja - zezwolenie na utrzymywanie psa/prowadzenie hodowli psów rasy uznanej za agresywną · · Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości · · Sprzedaż gruntów niezabudowanych w drodze bezprzetargowej · · Wydanie opinii o podziale nieruchomości · · Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach · · Decyzja - zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów / Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew · · Zwrot podatku akcyzowego · · Informacja o miejscach występowania azbestu · · Dofinansowanie kosztów inwestycji poniesionych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną · · Załatwianie skarg i wniosków · · Zmiana imienia i nazwiska · · Lokalizacja w pasie drogowym · · Zajęcie pasa drogowego · · Lokalizacja zjazdu z drogi · · Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych · · Wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym oraz wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym · · Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami · · Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części · · Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych · · Zgromadzenia · · Transkrypcja aktów stanu cywilnego · · Organizowanie, odbywanie i rozwiązywanie zgromadzeń · · Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków · · Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych · · Realizacja uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się · · Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach · · Zaświadczenie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji · · Nadanie numeru porządkowego · · Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym · · Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy · · Zmiana decyzji o warunkach zabudowy · · Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego · · Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego · · Rozgraniczenie nieruchomości · Rejestry i ewidencje · · Rejestr skarg i wniosków · · Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw · Rejestr załatwianych spraw · Ponowne wykorzystywanie informacji publicznych · Nieodpłatna pomoc prawna PRAWO LOKALNE · Statut · Uchwały · Protokoły · · Z posiedzeń komisji Rady · · Z posiedzeń Burmistrza · Zarządzenia Burmistrza Pakości · Opłaty i podatki · · Opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych · · Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi · · Jednolite wzory deklaracji i informacji na podatki lokalne · · Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach · Zagospodarowanie przestrzenne · · Studium archiwalne · · Studium obowiązujące · · Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego · · Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego · · Obwieszczenia warunki zabudowy i cele publiczne · · Dane przestrzenne · · · Rejestr aktów planowania przestrzennego · · · Lista przystąpień do opracowań planistycznych · Inne dokumenty · Zawiadomienia-Decyzje Środowiskowe, Lokalizacyjne, Budowlane · · 2004 r. · · 2006 r. · · 2007 r. · · 2008 r. · · 2009 r. · · 2010 r. · · 2011 r. · · 2012 r. · · 2013 r. · · 2014 r. · · 2015 r. · · 2016 r. · · 2017 r. · · 2018 r. · · 2019 r. · · 2020 r. · · 2021 r. · · 2022 r. · · 2023 r. · Informacje o środowisku i jego ochronie · Informacja o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa FINANSE MIASTA I GMINY · Budżet · · Zasady finansowania · · Budżety lat poprzednich · · · 2003 · · · 2004 · · · 2005 · · · 2006 · · · 2007 · · · 2008 · · · 2009 · · · 2010 · · · 2011 · · · 2012 · · · 2013 · · · 2014 · · Budżet na rok 2015 · · Budżet na rok 2016 · · Budżet na rok 2017 · · Budżet na rok 2018 · · Budżet na rok 2019 · · Budżet na rok 2020 · · Budżet na rok 2021 · · Budżet na rok 2022 · · Budżet na rok 2023 · Przetargi · Zamówienia publiczne od 2021 r. · Zamówienia publiczne przed 2021 r. · · Postępowania do 30tyś € · · Informacje dot. zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. zamówień 'in house') · Plany zamowień publicznych · Oferty inwestycyjne · Emisja obligacji · · Emisja obligacji 2015 r. · Sprawozdania finansowe · · Rok 2017 · · Rok 2018 · · Rok 2019 · · Rok 2020 · · Rok 2021 · Wnioski do projektów budżetu gminy Analizy, Plany, Programy, Strategie Raport o stanie Gminy Pakość Petycje Zgromadzenia Ochrona środowiska · Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych · · Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych · Informacje zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 9 ustawy o utrzyamniu czystości i porządku w gminach · Wykaz podmiotów - opróżnianie i transport nieczystości ciekłych · Odpady komunalne · Wykaz podmiotów odbierających odpady rolnicze Kontrole Zewnętrzne · 2004 · 2005 · 2008 · 2009 · 2013 · 2017 · 2021 Deklaracja dostępności |