Posiedzenie z dnia 23 marca 2005 r.
Protokół nr 57/2005
z posiedzenia Kolegium Burmistrza Pakości
odbytego w dniu 23 marca 2005 r.
Posiedzenie odbyło się w dniu 23 marca 2005 r. w godzinach od 8.00- 10.00
Oprócz Burmistrza Pakości Wiesława Kończala w posiedzeniu uczestniczyli:
- Anna Kruszka - Skarbnik Gminy
- Szymon Łepski - Sekretarz Gminy
- Lucyna Tyburcza - Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego,
- Elżbieta Szymborska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich, Ochrony Zdrowia, Promocji Gminy i Oświaty,
- Marek Żelazny -Kierownik Referatu Komunalno-Inwestycyjnego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
Porządek obrad był następujący:
- Analiza wniosków z Komisji Rady Miejskiej.
- Przygotowanie materiałów na XXI Sesję Rady Miejskiej.
- Omówienie spraw bieżących.
Ad.1
Komisja Polityki Planowania Rozwoju i Finansów wnioskowała o możliwość ujęcia rozbudowy sieci kanalizacyjnej, w ramach realizacji krajowego programu oczyszczania ścieków.
Burmistrz podjął decyzję o przedstawieniu opinii i informacji o rozbudowie sieci kanalizacyjnej na Sesji Rady Miejskiej w Pakości. Odpowiedzialny za realizację zadania Michał Siembab.
Komisja Polityki Oświatowej, Kultury i Zdrowia wprowadziła zmiany do projektu uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli.
Ad.2
Kierownik Referatu Organizacyjno Prawnego przedstawiła projekty uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
- informacji na temat bezpieczeństwa, ładu i porządku publicznego na terenie gminy Pakość, w 2004 r.
- sprawozdanie z działalności jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Pakości,
- przedstawienie informacji na temat “ Planu rozbudowy sieci kanalizacyjnej w ramach realizacji krajowego programu oczyszczania ścieków”,
- stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego Rady Miejskiej w Pakości,
- zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej,
- regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Pakość,
- regulaminu wynagradzania nauczycieli,
- rozpatrzenia projektu uchwały Rady Miejskiej w Pakości zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2005 r.
Ad.3
Kierownicy przystąpili do omawiania podjętych Zarządzeń Burmistrza Pakości m.in:
- Zarządzenia Nr 124 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację zadania w zakresie “remontu cząstkowego nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników na terenie miasta i gminy Pakość”,
- Zarządzenie Nr 125 w sprawie oświadczenia woli o wykonaniu prawa pierwokupu.
Burmistrz poinformował:
- o ogłoszeniu przetargu na remont cząstkowy nawierzchni dróg, ulic, placów i chodników na terenie miasta i gminy Pakość.
- o przystąpieniu w dniach 18-19 kwietnia do remontu odcinka kanalizacji ul. Jankowskiej realizowanego przez Przedsiębiorstwo Usług Gminnych.
Ponadto Burmistrz zobowiązał do:
- przygotowania umowy spłaty przez Klub Sportowy ”Notecianka” zobowiązania finansowego wobec Gminy Pakość wykazanego w wyniku kontroli NIK,
- przygotowania dokumentacji na utwardzenie ulicy Polnej, Hankiewicza, Krótkiej w Pakości.
Protokołowała: P. Motławska
niniejszy protokół przekazano do wglądu w biurze Rady Miejskiej w Pakości.
metryczka
Wytworzył: Jacek Malinowski (20 kwietnia 2005)
Opublikował: Jacek Malinowski (20 kwietnia 2005, 08:41:33)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 4019