Zarządzenie nr 326/2022BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 25 lutego 2022w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na realizację usług pn.: „Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 w zakresie usług koparko- ładowarką

Zarządzenie nr 326/2022
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 25 lutego 2022


w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na realizację usług pn.: „Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 w zakresie usług koparko- ładowarką


Na podstawie art. 53 ust. 1 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
 
§  1
Powołać „komisję przetargową” do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia, w następującym składzie:
Joanna Zemełka - przewodnicząca
Bogusław Kawka - zastępca
Honorata Kawka - członek
Magdalena Gromek - sekretarz
 
§  2
„Komisja przetargowa”:
1. Przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), na wykonanie usług koparko- ładowarką, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeśli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.  
2. Przeprowadzi z negocjacje z Wykonawcą.
3. Przedstawi Kierownikowi Zamawiającemu propozycję zawarcia z Wykonawcą umowy, zgodnej z warunkami ustalonymi w negocjacjach, lub wystąpi z wnioskiem o unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia.
 
§ 3
„Komisja przetargowa” będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
 
§ 4
1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.
2.Komisja zakończy pracę związaną z przeprowadzeniem postępowania dot. powyższego zadania z dniem podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podpisują wszyscy jej członkowie.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
       
 
                                                                                                          Burmistrz Pakości
                                                                                                             Zygmunt Groń
 

 
UZASADNIENIE
do zarządzenia nr 326/2022 Burmistrza Pakości z dnia 25 lutego 2022 r.
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zostaje powołana „komisja przetargowa” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację usług pn.: „Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 obejmującej usługi koparko- ładowarką.
Komisja zakończy pracę w momencie udzielenia zamówienia i podpisania umowy.
 
 
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Magdalena Gromek (28 kwietnia 2022, 09:36:55)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 72