Postępowania do 30tyś € | Informacje dot. zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. zamówień 'in house')
Informacja o udzieleniu zamówienia na realizację usług pn.: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pakość"
Informacja o udzieleniu
zamówienia
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza
Pakości Nr 214/2017 z dnia 18 maja 2017 r., w sprawie wprowadzenia regulaminu
udzielania przez Gminę Pakość zamówień, których wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro- art. 4 pkt 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz.
1843), na podstawie § 2 pkt 6 Regulaminu Zamawiający informuje, iż w wyniku
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia
na realizację usług pn.: „Odebranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu
gminy Pakość”, wyłoniono Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość.
Zamówienia udzielono w dniu 2 stycznia 2020 r.
metryczka
Wytworzył: Magdalena Gromek (21 stycznia 2020)
Opublikował: Magdalena Gromek (21 stycznia 2020, 08:50:59)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 281