Informacja o udzieleniu zamówienia na realizację usług pn.: "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pakość"

Informacja o udzieleniu zamówienia 
  

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Pakości Nr 214/2017 z dnia 18 maja 2017 r., w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Pakość zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro- art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), na podstawie § 2 pkt 6 Regulaminu Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia na realizację usług pn.: „Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pakość”, wyłoniono Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość. Zamówienia udzielono w dniu 2 stycznia 2020 r.

metryczka


Wytworzył: Magdalena Gromek (21 stycznia 2020)
Opublikował: Magdalena Gromek (21 stycznia 2020, 08:50:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 281