Postępowania do 30tyś € | Informacje dot. zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. zamówień 'in house')
„Dostawa i montaż lamp solarnych" - Zapytanie ofertowe
Pakość, dnia 16 maja 2016r.
PR.7011.1.4.2016.MN
ZAPROSZENIE DO
SKŁADANIA OFERT
na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż lamp solarnych„
na wykonanie zadania:
„Dostawa i montaż lamp solarnych„
Nazwa organu Zamawiającego:
Gmina Pakość
Adres: ul. Rynek 4, 88-170 Pakość
1. Wartość zamówienia oraz tryb udzielania zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000,00 EURO.
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
2. Opis przedmiotu zamówienia
Minimalne parametry techniczne ulicznej lampy solarnej:
Wysokość masztu: - 5 m, słup kolor ocynk + fundament betonowy
Źródło światła : - oprawa LED 20 W , gwint E 27
Strumień świetlny: - 1700 LM
Czas pracy lampy: - 10 h
Czas autonomii: - do 4 dni
Moc paneli: - 2 x 100W
Typ akumulatora: - żelowy GEL - 12 lub 24 V
Pojemność akumulatora - 100Ah
Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy
Minimalne parametry techniczne parkowej lampy solarnej:
Wysokość masztu: - 4 m, słup kolor ocynk + fundament betonowy
Źródło światła : - oprawa LED 15 W
Strumień świetlny: - 1100 LM
Czas pracy lampy: - 10 h
Czas autonomii: - do 4 dni
Moc paneli: - 150W
Typ akumulatora: - żelowy GEL - 12 lub 24 V
Pojemność akumulatora - 80Ah
Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Odpowiedzi ofertowe na niniejsze zapytanie mogą składać Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Warunki płatności:
6. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferty należy składać w jednej z wybranych form:
a) bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88 – 170 Pakość w Biurze Obsługi Interesanta
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88 – 170 Pakość:,
c) faksem - nr: 52 566 60 75
d) drogą elektroniczną - adres e-mail: m.nieznalski@pakosc.pl
2. W celu potwierdzenia przyjęcia oferty składający ofertę powinien zażądać potwierdzenia odbioru.
7. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31 maja 2016r. w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Pakości, 88 – 170 Pakość, ul. Rynek 4
8. Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana do wiadomości publicznej na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego
10. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Marek Nieznalski
tel. 52 566 60 87, poczta elektroniczna m.nieznalski@ pakosc.pl
Gmina Pakość
Adres: ul. Rynek 4, 88-170 Pakość
1. Wartość zamówienia oraz tryb udzielania zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000,00 EURO.
Podstawa prawna: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje
dostawę i montaż lamp solarnych:
1) Rybitwy - uliczna lampa solarna - 2 szt.
2) Gorzany - uliczna lampa solarna - 1 szt.
3) Wielowieś - uliczna lampa solarna - 1 szt.
4) Kościelec – parkowa lampa solarna - 1 szt.
1) Rybitwy - uliczna lampa solarna - 2 szt.
2) Gorzany - uliczna lampa solarna - 1 szt.
3) Wielowieś - uliczna lampa solarna - 1 szt.
4) Kościelec – parkowa lampa solarna - 1 szt.
Minimalne parametry techniczne ulicznej lampy solarnej:
Wysokość masztu: - 5 m, słup kolor ocynk + fundament betonowy
Źródło światła : - oprawa LED 20 W , gwint E 27
Strumień świetlny: - 1700 LM
Czas pracy lampy: - 10 h
Czas autonomii: - do 4 dni
Moc paneli: - 2 x 100W
Typ akumulatora: - żelowy GEL - 12 lub 24 V
Pojemność akumulatora - 100Ah
Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy
Minimalne parametry techniczne parkowej lampy solarnej:
Wysokość masztu: - 4 m, słup kolor ocynk + fundament betonowy
Źródło światła : - oprawa LED 15 W
Strumień świetlny: - 1100 LM
Czas pracy lampy: - 10 h
Czas autonomii: - do 4 dni
Moc paneli: - 150W
Typ akumulatora: - żelowy GEL - 12 lub 24 V
Pojemność akumulatora - 80Ah
Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
- Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio do gruntu o powierzchni otworu 40 x 40 cm, głębokość 1,5 m poprzez wkopanie kompletnej lampy z gotowym prefabrykowanym fundamentem betonowym i akumulatorem.
- Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące.
- W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej likwidacji.
3. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4. Warunki udziału w postępowaniu
Odpowiedzi ofertowe na niniejsze zapytanie mogą składać Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
- cena oferty – 100 %
Warunki płatności:
- Faktura VAT wystawiona na podstawie protokołu odbioru robót,
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od daty złożenia faktury VAT w siedzibie Zamawiającego.
6. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferty należy składać w jednej z wybranych form:
a) bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88 – 170 Pakość w Biurze Obsługi Interesanta
b) drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88 – 170 Pakość:,
c) faksem - nr: 52 566 60 75
d) drogą elektroniczną - adres e-mail: m.nieznalski@pakosc.pl
2. W celu potwierdzenia przyjęcia oferty składający ofertę powinien zażądać potwierdzenia odbioru.
7. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31 maja 2016r. w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Pakości, 88 – 170 Pakość, ul. Rynek 4
8. Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
- cena oferty – 100 %
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana do wiadomości publicznej na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Tablicy Ogłoszeń Urzędu Miejskiego
10. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Marek Nieznalski
tel. 52 566 60 87, poczta elektroniczna m.nieznalski@ pakosc.pl
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenia Wykonawcy
formularze_edyt (20kB)
pytania (249kB)
pytania i odpowiedzi (258kB)
Informacja_o_wyniku (798kB)
metryczka
Wytworzył: Marek Nieznalski (16 maja 2016)
Opublikował: Adrianna Nowicka (16 maja 2016, 13:06:31)
Ostatnia zmiana: Adrianna Nowicka (2 czerwca 2016, 13:01:14)
Zmieniono: informacja o wyniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2019