Urząd Stanu Cywilnego | Referat Komunalno – Inwestycyjny, Rozwoju i Ochrony Środowiska
Referat Spraw Obywatelskich, Kultury i Edukacji
Referat Budżetowo - Finansowy | Referat Organizacyjny i Komunikacji Społecznej
Referat Spraw Obywatelskich, Kultury i Edukacji
Referat Budżetowo - Finansowy | Referat Organizacyjny i Komunikacji Społecznej
Urząd Stanu Cywilnego (USC)
Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego jest:
Zygmunt Groń - Burmistrz
Zastępcą Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego jest:
Michał Krusiński
tel. 52 566 60 84
Pokój nr 10 (przybudówka parterowa Urzędu Miejskiego w Pakości)
Do zadań referatu należą m. in.:
- prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych
- rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób
- sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego
- sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń
- przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
- wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu
- rozstrzyganie w sprawach zmiany oraz ustalenia pisowni imion i nazwisk
metryczka
Wytworzył: admin (25 czerwca 2003)
Opublikował: Jacek Malinowski (25 czerwca 2003, 14:05:42)
Ostatnia zmiana: Jacek Malinowski (26 listopada 2022, 10:08:40)
Zmieniono: Aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 23052