Postępowania do 30tyś € | Informacje dot. zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. zamówień 'in house')
Informacja o udzieleniu zamówienia na sporządzenie aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pakość, oraz dokumentacji na działania rewitalizacyjne
Informacja o
udzieleniu zamówienia
Zgodnie z Zarządzeniem Nr
108/2016 Burmistrza Pakości z dnia 11 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia
regulaminu udzielania przez Gminę Pakość zamówień, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, oraz
Zarządzeniem Nr 214/2017 Burmistrza Pakości z dnia 18 maja 2017r. zmieniającym
Zarządzenie Nr 108/2016 Burmistrza Pakości z dnia 11 stycznia 2016 r., na
podstawie §
2 pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro- art. 4 pkt
8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2018r.,
poz.1986 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie
zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sporządzenie aktualizacji Lokalnego
Programu Rewitalizacji dla Gminy Pakość oraz dokumentacji na działanie
rewitalizacyjne”, wyłoniono Wykonawcę: CENTRUM FUNDUSZY UE Sp. z o.o.
Spółka komandytowa, ul. Batorego 46/52, lok. 14, 87-100 Toruń. Zamówienia
udzielono w dniu 8 maja 2019 r.
metryczka
Wytworzył: Paulina Gad (22 maja 2019)
Opublikował: Magdalena Gromek (22 maja 2019, 07:42:42)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 447