Strona główna > Zarządzenia > 2022 |
Zarządzenie nr 364/2022BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 1 lipca 2022w sprawie powołania "komisji przetargowej" do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR"
Zarządzenie nr 364/2022
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 1 lipca 2022
w sprawie powołania "komisji przetargowej" do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym na dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR"
Na podstawie art. 53 ust. 2 i ust. 3 , art. 54 oraz
art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11
września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn.
zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołać „komisję przetargową” do przeprowadzania postępowania
o udzielenie zamówienia, w
następującym składzie:
- Michał Krusiński - przewodniczący
- Jacek Malinowski - zastępca
- Honorata Kawka - członek
- Magdalena Gromek - sekretarz
§ 2
„Komisja
przetargowa”:
1. Przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, w trybie podstawowym na wykonanie ww. dostaw, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021
r., poz. 1129 z późn. zm.).
2. Komisja przetargowa dokona:
1) oceny, czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w
postępowaniu;
2) badania ofert;
3) oceny ofert.
3. Komisja przetargowa w szczególności przedstawi
Kierownikowi Zamawiającemu wyniki oceny ofert, propozycje wykluczenia
Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, albo
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
§ 3
„Komisja
przetargowa” będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik
do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę związaną z przeprowadzeniem
postępowania dot. powyższego zadania z dniem podpisania umowy na realizację
przedmiotu zamówienia.
3. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podpisują wszyscy jej
członkowie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Pakości
Zygmunt Groń
UZASADNIENIE
do zarządzenia nr 364/2022
Burmistrza Pakości z dnia 1 lipca 2022 r.
Na
podstawie art. 53 ust. 2 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z
dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zostaje powołana „komisja
przetargowa” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie podstawowym na
dostawę sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina-
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”.
Komisja zakończy pracę w momencie udzielenia zamówienia
i podpisania umowy.
metryczka
Opublikował: Magdalena Gromek (7 lipca 2022, 08:47:13)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 70