Zarządzenie nr 25/11BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 14 lutego 2011w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2011 rok

Zarządzenie nr 25/11
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 14 lutego 2011


w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2011 rok

Na  podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.[1]) oraz art. 222 ust.4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 157, poz.1240 z późn.zm.[2])  zarządzam, co następuje:
 
§ 1.  1. W uchwale Nr III/11/2010 Rady Miejskiej w Pakości z dnia 27 grudnia 2010r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pakość na 2011 rok z późn.zm., wprowadzić następujące zmiany:
  • rozdysponować rezerwę celową na kwotę 15 000,00 zł
    zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia. 
2. Po dokonanych zmianach:
a)  § 1 nie ulega zmianie:
„§ 1. Dochody  budżetu gminy na 2011 rok w wysokości 27 576 466,00 zł, w tym:
  1. dochody bieżące w kwocie 22 988 333,00 zł    
    a) dochody własne 14 012 618,00 zł
    b) subwencje  5 239 670,00 zł  
    c) dotacje celowe 3 736 045,00 zł                   
  2. dochody majątkowe w kwocie 4 588 133,00 zł
    a) dotacje i środki przeznaczone na inwestycje, w tym: 3 967 299,00 zł   
    na realizację zadań finansowanych z udziałem środków,  o których mowa w art.5 ust 1 pkt 2 i 3  3 967 299,00 zł         
    b) dochody ze sprzedaży majątku 620 834,00 zł” 
b)  § 2 nie ulega zmianie:
”§ 2. Wydatki  budżetu  gminy na 2011 rok w wysokości 31 114 132,00 zł, w tym:
  1. wydatki bieżące w wysokości 22 346 749,00 zł   
    a) wydatki jednostek budżetowych  16 691 599,00 zł                       
    wynagrodzenia i składki od nich naliczane 10 976 230,92 zł
    wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań  5 715 368,08 zł                        
    b) dotacje na zadania bieżące 938 505,00 zł
    c) świadczenia na rzecz osób fizycznych 4 267 985,00 zł 
    d) obsługa długu  448 660,00 zł  
  2. wydatki majątkowe w wysokości 8 767 383,00 zł
    a) wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w tym: 8 767 383,00 zł
    programy finansowane z udziałem środków,  o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3” ł  6 103 537,00 zł zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia. 
c) Deficyt budżetu w kwocie 3 537 666,00 zł, który zostanie sfinansowany przychodami z tytułu:
zaciąganych kredytów w kwocie 3 537 666,00 zł  
 
§ 2. Sposób dokonania zmian w budżecie gminy na 2011 rok określono w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Załącznik nr 1 (95kB) pdf  
 
[1] Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568,  z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007r. Nr 48, poz. 327 i Nr 173, poz. 1218, z 2008r. Nr  180, poz. 1111 i nr 223, poz.1458, z 2009r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, z 2010r. Nr 28, poz. 142 i poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675 oraz z 2011r. Nr 21, poz. 113.
[2] Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w 2010r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835,  Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 oraz Nr 257, poz. 1726.  
 
 
 
 
 
UZASADNIENIE  
do Zarządzenia Nr 25/11
Burmistrza Pakości
z dnia 14 lutego 2011 r.

w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2011 rok  
 
Wprowadzenie zmian w budżecie Gminy Pakość na 2011r. wynika z konieczności  rozdysponowania rezerwy celowej na kwotę 15 000,00 zł, utworzonej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym, w związku z koniecznością podjęcia działań na skutek wystąpienia powodzi na terenie miasta Pakości i wsi Kościelec.  
 
Podstawę prawną podjęcia niniejszego zarządzenia stanowi art. 222 ust.4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn.zm.). Zgodnie z jego treścią, zarząd jednostki samorządu terytorialnego dokonuje podziału rezerw celowych.

metryczka


Opublikował: Jacek Malinowski (18 lutego 2011, 10:43:41)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1534