Strona główna > Zarządzenia > 2009 |
Zarządzenie nr 268/09 BURMISTRZA PAKOŚCI z dnia 8 grudnia 2009w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2009 rok
Zarządzenie nr 268/09
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 8 grudnia 2009
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2009 rok
Na podstawie art. 188 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104[1]) postanawia się, co następuje:
§ 1. 1. W uchwale Nr XX/171/08 Rady Miejskiej w Pakości z dnia 29 grudnia 2008r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pakość na 2009 rok z późn.zm., wprowadzić następujące zmiany:
- zmniejszyć
środki dotacji celowej w dziale 852 – Pomoc społeczna o kwotę 5 405 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia, - dokonać zmian w planie wydatków budżetowych:
- zmniejszeń o kwotę 5 405 zł
- przeniesień na kwotę 144 675 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
a) § 1 otrzymuje brzmienie:
Dochody budżetu gminy na rok 2009 w wysokości 22 704 966,35 zł, w tym:
- dochody bieżące w kwocie, w tym: 21 221 353,35 zł
- dochody własne 11 564 613,00 zł
- subwencja 5 724 866,00 zł
- dotacje celowe 3 931 874,35 zł
- dochody majątkowe w kwocie 1 483 613,00 zł
- dotacje i środki otrzymane na inwestycje 1 280 379,00 zł
- dochody ze sprzedaży majątku 202 000,00 zł
- dochody z tyt. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 1 234,00 zł
Wydatki budżetu gminy w wysokości 25 507 258,35 zł
- wydatki bieżące w kwocie 20 903 508,35 zł, w tym na:
- wynagrodzenia i pochodne 9 929 611,68 zł
- dotacje 851 215,00 zł
- obsługa długu 242 437,00 zł
- wydatki majątkowe w kwocie 4 603 750,00 zł,
- wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne 4 603 750,00 zł
Deficyt budżetu gminy w wysokości 2 802 292,00 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
- zaciąganych kredytów w kwocie 846 504,00 zł
- nadwyżki budżetowej z lat
ubiegłych w kwocie 1 955 788,00 zł
d) załącznik Nr 8
„Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz
wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii” otrzymuje
brzmienie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Sposób
dokonania zmian w budżecie gminy na 2009 rok określono w załączniku Nr 1, 2 oraz 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo
przyjęty.
Załącznik nr 1 (90kB)
Załącznik nr 2 (167kB)
Załącznik nr 3 (32kB)
Załącznik nr 1 (90kB)
Załącznik nr 2 (167kB)
Załącznik nr 3 (32kB)
[1] Zmiany
wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2005r. Nr 169, poz. 1420
oraz z
2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr
187, poz. 1381 i Nr
249, poz. 1832, z 2007r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz.
791 i Nr 140 poz. 984, z 2008r. Nr 180 poz.1112, Nr 209, poz. 1317 i
Nr 216, poz.1370, Nr 227 poz.1505 oraz z 2009r. Nr 19
poz.100, Nr 62, poz. 504, Nr 72 poz.619, Nr 79 poz.666.
UZASADNIENIE
do Zarządzenia Nr 268/09
Burmistrza Pakości
z dnia 8 grudnia 2009 r.
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2009 rok
do Zarządzenia Nr 268/09
Burmistrza Pakości
z dnia 8 grudnia 2009 r.
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pakość na 2009 rok
Wprowadzenie
zmian w budżecie Gminy Pakość na 2009r. wynika z konieczności:
- dokonania przeniesień w dziale 600 Drogi publiczne gminne, na kwotę 40 000 zł, w związku z zabezpieczeniem środków na wykonanie ewidencji dróg położonych na terenie gminy Pakość oraz na zakup kamienia i progów zwalniających,
- dokonania przeniesień w dziale 700 Gospodarka mieszkaniowa, na kwotę 41 246 zł, w związku z zapewnieniem środków na wydatki związane z zaliczkami na fundusz remontowy, eksploatację i zarządzanie nieruchomościami wspólnymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz opłatami za media, ponoszonymi proporcjonalnie do udziału Gminy w częściach wspólnych,
- dokonania przeniesień w dziale 750 Administracja publiczna, na kwotę 7 546 zł, w związku z zapewnieniem środków na bieżące funkcjonowanie urzędu,
- dokonania przeniesień w dziale 801 Oświata i wychowanie, na kwotę 25 200 zł, w związku z pismem Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Pakości na zakup niezbędnych materiałów, pismem Dyrektora Szkoły Podstawowej w Pakości z przeznaczeniem na wykonanie i montaż okien w salach lekcyjnych oraz pismem Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Kościelcu w związku koniecznością przeprowadzenia remontu pomieszczeń po lokalu mieszkalnym z przeznaczeniem na przedszkole,
- dokonania przeniesień w dziale 851 Ochrona zdrowia, na kwotę 2 012 zł, w związku z realizacją warsztatu profilaktycznego dla pierwszej klasy Gimnazjum „Ile trzeba mieć, żeby stracić”,
- zmniejszenia planu dotacji celowych na 2009r. w dziale 852 Pomoc społeczna, o kwotę 5 405 zł zgodnie z pismem Nr WFB.I.3011-76/2009 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 30 listopada 2009r. oraz dokonania przeniesień na kwotę 28 041 zł w związku z koniecznością zakupu licencji na program antywirusowy, wypłaty zasiłków celowych, zakupu drukarki, materiałów do przeprowadzenia remontu, organizacji wigilii dla bezdomnych a także przygotowaniem paczek dla dzieci podopiecznych OPS,
- dokonania przeniesień w dziale 926 Kultura fizyczna i sport, na kwotę 630,00 zł, w związku z zapewnieniem środków na opłatę za zużycie energii elektrycznej.
metryczka
Opublikował: Jacek Malinowski (17 grudnia 2009, 10:53:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2246