Strona główna > Zarządzenia > 2022 |
Zarządzenie nr 326/2022BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 25 lutego 2022w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na realizację usług pn.: „Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 w zakresie usług koparko- ładowarką
Zarządzenie nr 326/2022
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 25 lutego 2022
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na realizację usług pn.: „Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 w zakresie usług koparko- ładowarką
Na podstawie art. 53 ust. 1 i ust. 3 , art. 54 oraz
art. 55 ust. 1- 3 ustawy z dnia 11
września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z
późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołać „komisję przetargową” do przeprowadzania postępowania
o udzielenie zamówienia, w
następującym składzie:
Joanna Zemełka
- przewodnicząca
Bogusław Kawka
- zastępca
Honorata Kawka
- członek
Magdalena Gromek
- sekretarz
§ 2
„Komisja
przetargowa”:
1. Przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy
z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz.
1129 z późn. zm.), na wykonanie usług koparko- ładowarką, zgodnie z którym
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeśli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej
oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
2. Przeprowadzi z negocjacje z Wykonawcą.
3. Przedstawi Kierownikowi Zamawiającemu propozycję
zawarcia z Wykonawcą umowy, zgodnej z warunkami ustalonymi w negocjacjach,
lub wystąpi z wnioskiem o unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia.
§ 3
„Komisja
przetargowa” będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik
do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.
2.Komisja zakończy pracę związaną z przeprowadzeniem
postępowania dot. powyższego zadania z dniem podpisania umowy na realizację
przedmiotu zamówienia.
3. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podpisują wszyscy jej
członkowie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Pakości
Zygmunt Groń
UZASADNIENIE
do zarządzenia nr 326/2022
Burmistrza Pakości z dnia 25 lutego 2022 r.
Na
podstawie art. 53 ust. 1 i ust. 3 , art. 54 oraz art. 55 ust. 1- 3 ustawy z
dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), zostaje powołana „komisja
przetargowa” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację usług pn.: „Świadczenie
usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość” dla cz. 2 obejmującej
usługi koparko- ładowarką.
Komisja zakończy pracę w momencie udzielenia zamówienia
i podpisania umowy.
metryczka
Opublikował: Magdalena Gromek (28 kwietnia 2022, 09:36:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 73