w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych

w sprawie przyjęcia ramowego planu sesji Rady Miejskiej w Pakości na 2019 r.

w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej

w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego nr 15, znajdującego się w budynku położonym przy ul. Mogileńskiej 43 w Pakości, stanowiącego własność Gminy Pakość

w sprawie dopłaty dla jednej z taryfowych grup odbiorców usług

w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023

w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do świadczenia pieniężnego z pomocy społecznej w formie zasiłku celowego na zakup posiłku i żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023

w sprawie zatwierdzenia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 rok na terenie gminy Pakość ”

w sprawie zatwierdzenia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2019 rok na terenie gminy Pakość”

w sprawie uchwalenia na 2019 rok Programu współpracy Gminy Pakość z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pakość na lata 2019–2031

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pakość na 2019 rok

zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pakość na 2018 rok

w sprawie powołania Komisji Spraw Społecznych, Zdrowia, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji Gminy

w sprawie powołania Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego

w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej

w sprawie opłaty targowej

w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta będącej podstawą naliczenia podatku rolnego na 2019 r.