Informacja o udzieleniu zamówienia na sporządzenie aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pakość, oraz dokumentacji na działania rewitalizacyjne

Informacja o udzieleniu zamówienia 
 
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 108/2016 Burmistrza Pakości z dnia 11 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Pakość zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, oraz Zarządzeniem Nr 214/2017 Burmistrza Pakości z dnia 18 maja 2017r. zmieniającym Zarządzenie Nr 108/2016 Burmistrza Pakości z dnia 11 stycznia 2016 r., na podstawie § 2 pkt 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro- art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2018r., poz.1986 z późn. zm.), Zamawiający informuje, iż w wyniku prowadzonego w trybie zapytania ofertowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sporządzenie aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pakość oraz dokumentacji na działanie rewitalizacyjne”, wyłoniono Wykonawcę: CENTRUM FUNDUSZY UE Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Batorego 46/52, lok. 14, 87-100 Toruń. Zamówienia udzielono w dniu 8 maja 2019 r.

metryczka


Wytworzył: Paulina Gad (22 maja 2019)
Opublikował: Magdalena Gromek (22 maja 2019, 07:42:42)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 446