Strona główna > Uchwały > 2004 |
Uchwała nr XVII/118/04Rady Miejskiej w Pakościz dnia 28 października 2004w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.Na podstawie art. 24h ust.12 w związku z art. 18 ust.2 pkt 15) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 oraz z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203)
Uchwała nr XVII/118/04
Rady Miejskiej w Pakości
z dnia 28 października 2004
w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.
Na podstawie art. 24h ust.12 w związku z art. 18 ust.2 pkt 15) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 oraz z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203)
Rada Miejska
uchwala, co następuje:
§ 1
Przyjąć informacje o osobach, które nie złożyły oświadczenia majątkowego lub złożyły je po terminie, nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia oraz działaniach podjętych w związku z nieprawidłowościami stwierdzonymi w analizowanych oświadczeniach majątkowych, złożone przez podmioty dokonujące analizy oświadczeń majątkowych, stanowiące załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Ryszard Kuflewicz
Uzasadnienie
do uchwały nr XVII/118/04 Rady Miejskiej w Pakości
z dnia 28.10.2004 r.
w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) radny, wójt, zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownik jednostki organizacyjnej gminy, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu wójta są obowiązani do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym.
Przedmiotowe oświadczenia składane są:
- wojewodzie – przez wójta i przewodniczącego rady gminy,
- przewodniczącemu rady – przez radnych,
- wójtowi – przez pozostałe w/w osoby.
Konieczność podjęcia przedmiotowej uchwały wynika z art. 24h ust.12 w/w ustawy, który stanowi, iż podmiot dokonujący analizy oświadczeń majątkowych w terminie do dnia 30 października każdego roku przedstawia radzie gminy informację o:
- osobach, które nie złożyły oświadczenia majątkowego lub złożyły je po terminie,
- nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia,
- działaniach podjętych w związku z nieprawidłowościami stwierdzonymi w analizowanych oświadczeniach majątkowych.
metryczka
Opublikował: Jacek Malinowski (3 stycznia 2005, 14:34:39)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2411