Uchwała nr XVII/118/04Rady Miejskiej w Pakościz dnia 28 października 2004w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.Na podstawie art. 24h ust.12 w związku z art. 18 ust.2 pkt 15) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 oraz z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203)

Uchwała nr XVII/118/04
Rady Miejskiej w Pakości
z dnia 28 października 2004


w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.

Na podstawie art. 24h ust.12 w związku z art. 18 ust.2 pkt 15) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 oraz z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203)


Rada Miejska
uchwala, co następuje:

§ 1

Przyjąć informacje o osobach, które nie złożyły oświadczenia majątkowego lub złożyły je po terminie, nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia oraz działaniach podjętych w związku z nieprawidłowościami stwierdzonymi w analizowanych oświadczeniach majątkowych, złożone przez podmioty dokonujące analizy oświadczeń majątkowych, stanowiące załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do niniejszej uchwały.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący
Rady Miejskiej
Ryszard Kuflewicz

 

Uzasadnienie
do uchwały nr XVII/118/04 Rady Miejskiej w Pakości
z dnia 28.10.2004 r.

w sprawie przyjęcia informacji o oświadczeniach majątkowych.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) radny, wójt, zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownik jednostki organizacyjnej gminy, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu wójta są obowiązani do złożenia oświadczenia o swoim stanie majątkowym.

Przedmiotowe oświadczenia składane są:

  1. wojewodzie – przez wójta i przewodniczącego rady gminy,
  2. przewodniczącemu rady – przez radnych,
  3. wójtowi – przez pozostałe w/w osoby.

Konieczność podjęcia przedmiotowej uchwały wynika z art. 24h ust.12 w/w ustawy, który stanowi, iż podmiot dokonujący analizy oświadczeń majątkowych w terminie do dnia 30 października każdego roku przedstawia radzie gminy informację o:

  1. osobach, które nie złożyły oświadczenia majątkowego lub złożyły je po terminie,
  2. nieprawidłowościach stwierdzonych w analizowanych oświadczeniach majątkowych wraz z ich opisem i wskazaniem osób, które złożyły nieprawidłowe oświadczenia,
  3. działaniach podjętych w związku z nieprawidłowościami stwierdzonymi w analizowanych oświadczeniach majątkowych.

metryczka


Opublikował: Jacek Malinowski (3 stycznia 2005, 14:34:39)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2411