Strona główna > Zarządzenia > 2022 |
Zarządzenie nr 323/2022BURMISTRZA PAKOŚCIz dnia 10 lutego 2022w sprawie utworzenia Punktu Obsługi Inwestora i powołania Zespołu Punktu Obsługi Inwestora
Zarządzenie nr 323/2022
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 10 lutego 2022
w sprawie utworzenia Punktu Obsługi Inwestora i powołania Zespołu Punktu Obsługi Inwestora
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
§ 1.
Tworzy się Punkt Obsługi Inwestora Gminy Pakość, zwany dalej „POI”, do realizacji zadań związanych z realizacją standardów obsługi inwestora.
Tworzy się Punkt Obsługi Inwestora Gminy Pakość, zwany dalej „POI”, do realizacji zadań związanych z realizacją standardów obsługi inwestora.
§ 2.
Powołuje się Zespół POI w składzie:
Upoważnia się Zespół POI, o którym mowa w § 2, do prowadzenia działań Punktu Obsługi Inwestora Gminy Pakość.
Powołuje się Zespół POI w składzie:
- Zygmunt Groń – Burmistrz Pakości – Przewodniczący;
- Joanna Zemełka – Sekretarz Gminy Pakość – zastępca Przewodniczącego;
- Natalia Flinik-Baranowska – inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i rozwoju gospodarczego w Referacie Komunalno-Inwestycyjnym, Rozwoju i Ochrony Środowiska – członek;
- Lidia Puszczykowska – podinspektor ds.
gospodarki przestrzennej w Referacie Komunalno-Inwestycyjnym, Rozwoju i Ochrony
Środowiska – członek.
Upoważnia się Zespół POI, o którym mowa w § 2, do prowadzenia działań Punktu Obsługi Inwestora Gminy Pakość.
§ 4.
Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków POI określa Regulamin Pracy Zespołu POI, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków POI określa Regulamin Pracy Zespołu POI, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pakość.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pakość.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrza Pakości
z dnia 10 lutego 2022 r.
w sprawie utworzenia Punktu Obsługi Inwestora i
powołania Zespołu Punktu Obsługi Inwestora.
Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) wójt kieruje
bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Powołany niniejszym
zarządzeniem Punkt Obsługi Inwestora Gminy Pakość ma na celu pomoc potencjalnym
inwestorom w szybkim przejściu od etapu wyboru terenu inwestycyjnego, poprzez
asystowanie przy wszystkich niezbędnych procedurach administracyjnych i
prawnych do opieki poinwestycyjnej. W punkcie pomoc znajdą również lokalni
przedsiębiorcy, którzy będą potrzebowali konsultacji jeśli chodzi o
pozyskiwanie środków unijnych z programów operacyjnych, jak i programów
krajowych.
metryczka
Odpowiada za treść: Natalia Flinik-Baranowska
Opublikował: Jacek Malinowski (30 marca 2022, 09:19:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 89