Wydanie dowodu osobistego | Zezwolenie na sprzedaż alkoholu
Zawarcie związku małżeńskiego | Wydawanie odpisów zupełnych, skróconych aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń
Sporządzenie aktu zgonu | Sporządzenie aktu urodzenia
Zaświadczenie o niewystępowaniu zaległości w zobowiązaniach podatkowych
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; Decyzja o warunkach zbudowy
Udostępnienie informacji publicznej
Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego
Decyzja - zezwolenie na utrzymywanie psa/prowadzenie hodowli psów rasy uznanej za agresywną
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
Sprzedaż gruntów niezabudowanych w drodze bezprzetargowej
Wydanie opinii o podziale nieruchomości
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Decyzja - zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów / Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew
Zwrot podatku akcyzowego | Informacja o miejscach występowania azbestu
Dofinansowanie kosztów inwestycji poniesionych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną
Załatwianie skarg i wniosków | Zmiana imienia i nazwiska
Lokalizacja w pasie drogowym | Zajęcie pasa drogowego
Lokalizacja zjazdu z drogi | Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym oraz wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
Zgromadzenia | Transkrypcja aktów stanu cywilnego | Organizowanie, odbywanie i rozwiązywanie zgromadzeń
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
Realizacja uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach
Zaświadczenie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji
Nadanie numeru porządkowego | Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy | Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Rozgraniczenie nieruchomości
Zawarcie związku małżeńskiego | Wydawanie odpisów zupełnych, skróconych aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń
Sporządzenie aktu zgonu | Sporządzenie aktu urodzenia
Zaświadczenie o niewystępowaniu zaległości w zobowiązaniach podatkowych
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; Decyzja o warunkach zbudowy
Udostępnienie informacji publicznej
Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego
Decyzja - zezwolenie na utrzymywanie psa/prowadzenie hodowli psów rasy uznanej za agresywną
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
Sprzedaż gruntów niezabudowanych w drodze bezprzetargowej
Wydanie opinii o podziale nieruchomości
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
Decyzja - zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów / Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew
Zwrot podatku akcyzowego | Informacja o miejscach występowania azbestu
Dofinansowanie kosztów inwestycji poniesionych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną
Załatwianie skarg i wniosków | Zmiana imienia i nazwiska
Lokalizacja w pasie drogowym | Zajęcie pasa drogowego
Lokalizacja zjazdu z drogi | Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym oraz wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
Zgromadzenia | Transkrypcja aktów stanu cywilnego | Organizowanie, odbywanie i rozwiązywanie zgromadzeń
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
Realizacja uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach
Zaświadczenie z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz rewitalizacji
Nadanie numeru porządkowego | Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy | Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Rozgraniczenie nieruchomości
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
1. Opis:Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach.
2. Wymagane dokumenty:
1) w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na
środowisko – raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w
przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art.
69 – kartę informacyjną przedsięwzięcia;
2) w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na
środowisko – kartę informacyjną przedsięwzięcia;
3) poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej, w postaci
papierowej lub elektronicznej, obejmującej przewidywany teren, na którym będzie
realizowane przedsięwzięcie, oraz przewidywany obszar, o którym mowa w ust. 3a
zdanie drugie;
3a) mapę, w postaci papierowej oraz elektronicznej, w skali zapewniającej
czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na
którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym
obszarem, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie, wraz z wyznaczoną odległością,
o której mowa w ust. 3a pkt 1; w przypadku przedsięwzięć innych niż wymienione
w pkt 4 mapę sporządza się na podkładzie wykonanym na podstawie kopii mapy
ewidencyjnej, o której mowa w pkt 3;
4) w przypadku przedsięwzięć wymagających koncesji lub decyzji, o których
mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4–5, prowadzonych w granicach przestrzeni
niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej, oraz przedsięwzięć
dotyczących urządzeń piętrzących I, II i III klasy budowli, inwestycji w
zakresie terminalu oraz strategicznej inwestycji w sektorze naftowym, zamiast
kopii mapy, o której mowa w pkt 3 – mapę przedstawiającą dane sytuacyjne i
wysokościowe, sporządzoną w skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu
granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującą obszar, o którym mowa w
ust. 3a zdanie drugie;
5) dla przedsięwzięć, dla których organem prowadzącym postępowanie jest
regionalny dyrektor ochrony środowiska – wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego, jeżeli plan ten został uchwalony, albo informację o jego braku (…)
– nie dotyczy;
5a) (uchylony)
6) wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, w postaci papierowej lub
elektronicznej, wydane przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków,
pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer
działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi
wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego,
obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie,
oraz obejmujący obszar, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie, z zastrzeżeniem
ust. 1a;
7) w przypadku przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72
ust. 1 pkt 10, wykaz działek przewidzianych do prowadzenia prac
przygotowawczych polegających na wycince drzew i krzewów, o ile prace takie
przewidziane są do realizacji;
8) analizę kosztów i korzyści, o której mowa w art. 10a ust. 1 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z późn. zm.).
Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i
kartę informacyjną przedsięwzięcia przedkłada się w formie pisemnej oraz
na informatycznych nośnikach danych z ich zapisem w formie elektronicznej w
liczbie odpowiednio po jednym egzemplarzu dla organu prowadzącego postępowanie oraz każdego
organu opiniującego i uzgadniającego.
3. Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 205 zł
Opłata skarbowa za zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 205 zł
Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o środ. uwarunkowaniach na rzecz innej osoby - 105 zł
Dodatkowo w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz dowód uiszczenia opłaty za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w wysokości 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
4. Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Pakości, pok. nr 18, I piętro, tel. (052) 566 60 89
5. Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 z późn. zm.)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.)
6. Termin odpowiedzi:
Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego
7. Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Bydgoszczy za pośrednictwem Burmistrza Pakości
metryczka
Wytworzył: Jacek Malinowski (13 marca 2007)
Opublikował: Jacek Malinowski (13 marca 2007, 09:29:26)
Ostatnia zmiana: Hanna Ryterska (8 lutego 2023, 13:55:33)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 8145